14.3 C
Amposta

L’Aldea celebrarà la 2a Festa de la Carxofa amb gastronomia, cultura i activitats familiars

El diumenge 1 de febrer, el Pavelló d'Esports de l’Aldea acollirà una nova edició de la cita que combina degustacions de proximitat i tradició

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

La carxofa tornarà a ser protagonista el pròxim diumenge 1 de febrer al Pavelló d’Esports de l’Aldea amb la celebració de la segona edició de la Festa de la Carxofa, una jornada que combinarà gastronomia de proximitat, cultura popular i ambient familiar.

Cartell de la 2a Festa de la Carxofa de l’Aldea

L’oferta gastronòmica de la carxofa a la brasa es completarà amb altres elaboracions tradicionals com la baldana d’arròs, la salsitxa o el pa de pagès amb allioli, en una reivindicació de la cuina i els sabors del territori.

Més enllà de la gastronomia, la jornada també inclourà cantada i ballada de jotes, així com activitats infantils durant tot el dia, com tallers i inflables gratuïts.

La Festa de la Carxofa compta amb la col·laboració activa de pagesos, productors i empreses locals, a qui l’Ajuntament de l’Aldea ha volgut agrair la seva implicació, ja que fan possible una iniciativa que posa en valor el sector agrícola, el producte de quilòmetre zero i el patrimoni gastronòmic del municipi.

Els tiquets per participar-hi es poden adquirir anticipadament a les Oficines Municipals fins al 30 de gener, o bé el mateix dia de la celebració al Pavelló d’Esports.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -