L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, demana a l’Estat espanyol la suspensió de pagaments

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, va compartir una notícia on el ministre Ábalos apuntava: «Necessitem la col·laboració dels treballadors, empresaris, autònims… necessitem que aportin la seva càrrega de solidaritat i generositat per a la recuperació del país».

Tomàs diu al comentari que ha realitzat a través del seu compte de Facebook: «Fins ara no he dit res esperant mesures, però tal com avança tot tinc la percepció que es continuen prenent decisions des de les cadires del despatx.» Continua dient: «Si no hi ha activitat per decret, no hauria d’haver rebuts, que és el que hem fet molts ajuntaments en allò que recaptem.» Finalitza l’escrit dient: «Si us plau, suspeneu ja els pagaments!».

Redacció – Josep Villa González

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -