- NOTÍCIA RELACIONADA: [VÍDEOS] L’aigua arrossega cotxes a Alcanar i les Cases després de deixar espectaculars inundacions.
L’Ajuntament d’Alcanar i la Policia Local han emès un avís urgent a tota la població perquè ningú surti de casa ni es mobilitzi pels carrers per les greus inundacions que afecten el municipi. En tan sols 2 hores han caigut 141 litres per metre quadrat. Segons ha informat Protecció Civil, prop de 10.000 usuaris s’han quedat sense electricitat a dos quarts de dues del migdia. Qualsevol persona que necessiti ajuda ha de trucar al 112.
🔴 #ProteccioCivil passa a ALERTA el pla #INUNCAT per la intensitat de les pluges al #Montsià i #BaixEbre i les incidències per inundacions
⚠ Es demana evitar la mobilitat en aquestes zones les properes 2 hores, atès que les pluges poden mantenir-se intenses pic.twitter.com/JLpM5vcws5
— Protecció civil (@emergenciescat) September 1, 2021
Redacció – T. R.