14.3 C
Amposta

La Ribera d’Ebre vol atreure el turisme familiar de Catalunya

Es posa en marxa la nova campanya que remarca els valors d’un territori rural, no massificat, amb molts espais naturals oberts on poder gaudir de l’activitat turística d’una forma tranquil·la i segura

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Cada any, el Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre promou una campanya de publicitat per impulsar la descoberta dels principals recursos i valors de la comarca. Enguany, les accions s’han reforçat en col·laboració i de forma coordinada amb l’Associació d’Empresaris de Turisme Rural de la comarca, amb l’objectiu de frenar l’impacte de la situació generada per la crisi de la COVID-19.

D’acord amb el perfil de visitant que habitualment passa pels punts d’informació de la Ribera —que és majoritàriament català— la campanya es dirigirà al mercat interior i es posarà èmfasi en el turisme familiar. La Ribera d’Ebre és una comarca rural, no massificada, amb molts espais naturals i oberts on poder gaudir de l’activitat turística d’una forma tranquil·la i segura, que encaixen perfectament amb les demandes d’aquest tipus de públic.

Així, es realitzarà una campanya de publicitat multicanal, que integrarà la realització d’insercions publicitàries en premsa escrita o digital (preferentment mitjans especialitzats i de proximitat), baners a internet, falques de ràdio i emissió d’un espot per a les xarxes socials i televisions locals. L’espot audiovisual recupera imatges de campanyes anteriors però s’ha adaptat al nou context post-COVID-19. Les accions s’allargaran fins a la tardor.

Redacció – T. R.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -