14.3 C
Amposta

La Ribera d’Ebre vol atreure el turisme familiar de Catalunya

Es posa en marxa la nova campanya que remarca els valors d’un territori rural, no massificat, amb molts espais naturals oberts on poder gaudir de l’activitat turística d’una forma tranquil·la i segura

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

Cada any, el Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre promou una campanya de publicitat per impulsar la descoberta dels principals recursos i valors de la comarca. Enguany, les accions s’han reforçat en col·laboració i de forma coordinada amb l’Associació d’Empresaris de Turisme Rural de la comarca, amb l’objectiu de frenar l’impacte de la situació generada per la crisi de la COVID-19.

D’acord amb el perfil de visitant que habitualment passa pels punts d’informació de la Ribera —que és majoritàriament català— la campanya es dirigirà al mercat interior i es posarà èmfasi en el turisme familiar. La Ribera d’Ebre és una comarca rural, no massificada, amb molts espais naturals i oberts on poder gaudir de l’activitat turística d’una forma tranquil·la i segura, que encaixen perfectament amb les demandes d’aquest tipus de públic.

Així, es realitzarà una campanya de publicitat multicanal, que integrarà la realització d’insercions publicitàries en premsa escrita o digital (preferentment mitjans especialitzats i de proximitat), baners a internet, falques de ràdio i emissió d’un espot per a les xarxes socials i televisions locals. L’espot audiovisual recupera imatges de campanyes anteriors però s’ha adaptat al nou context post-COVID-19. Les accions s’allargaran fins a la tardor.

Redacció – T. R.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

Els quatre nous escenaris en funció de la incidència del virus a les Terres de l’Ebre

El pla de contingència de la regió sanitària de les Terres de l'Ebre es va redefinir a finals de juliol amb quatre escenaris d'actuació...

Paco Gas, alcalde de Roquetes, signa la moció ‘Els nostres estalvis’

L'alcalde de Roquetes, Paco Gas, signa per decret d'alcaldia la moció #elsnostresestalvis consensuada per l'Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis de...

Gaudim del far de la Banya mentre el visitem virtualment

L’Arxiu del Port clou la secció a Twitter sobre els fars de la nostra costa amb el far més proper i visitat del territori: el...

Obres a la piscina municipal del Perelló

El dia 27 de juliol la piscina municipal del Perelló va obrir les seues portes, després de finalitzar unes obres a tot el recinte...

Salut no considera que la Covid-19 causés la mort de la xiqueta de Campredó

Alba Vergés, la consellera de Salut considera que "no sempre la causa és concreta i no pareix, no es por afirmar, que la causa...
- Anunci -
- Anunci -