14.3 C
Amposta

La Ribera d’Ebre torna a comercialitzar lots de Nadal amb productes de la comarca

Els lots inclouen productes representatius del territori que es podran adquirir en sis agrobotigues i, també, en algunes de les fires de Nadal de la comarca

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Per segon any consecutiu, trenta empreses agroalimentàries que produeixen i elaboren a la Ribera d’Ebre han unit esforços per crear Lots de Nadal de producte del territori, amb la voluntat de reivindicar els productes Km0 i promoure el consum de proximitat durant les festes de Nadal i Reis. La iniciativa ha nascut en el marc de la campanya Degusta Ribera d’Ebre, amb el suport del projecte Ribera d’Ebre VIVA impulsat pel Consell Comarcal i subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC).

Cinc lots diferents

Els lots de Nadal inclouen diferents productes representatius de la comarca des d’oli, fins a vi, cerveses, licors, formatges, embotits, olives, passant per la mel i els dolços tradicionals. Els lots es podran adquirir a L’Agrari de Flix i Riba-roja,  La Masrojana, de Móra d’Ebre, Molí de Rué, de Vinebre, Mel Somper de Riba-roja d’Ebre i Agrobotiga 7 de Ribera de Móra d’Ebre. Tota la informació sobre els lots i els punts de venda es pot consultar al web de Degusta Ribera d’Ebre.

Promoció a les fires de Nadal

Paral·lelament, des del projecte Ribera d’Ebre VIVA s’ha iniciat una campanya per promoure la presència del segell Degusta Ribera d’Ebre a les fires que des d’ara i fins Nadal se celebren en diverses poblacions de la comarca: Ascó (27 i 28 de novembre), Tivissa (4 i 5 de desembre), Rasquera (5 de desembre), Garcia (8 de desembre), Móra d’Ebre (11 de desembre), Vinebre (18 de desembre) i Móra la Nova (19 de desembre). Els productors agroalimentaris que formen part del projecte hi tindran un espai específic o visualització diferenciada.

El projecte Degusta Ribera d’Ebre neix del Pla d’acció del producte local de la Ribera d’Ebre, que a més de productors, elaboradors i agrobotigues busca la complicitat d’altres agents de la cadena de valor, com la restauració i els comerços que aposten pel producte local.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -