14.3 C
Amposta

La Penya Ciclista Baix Ebre amb destacat protagonisme a la Volta Ciclista a Canàries júnior

La cursa totalment nova en un territori inexplorat, es presentava amb un recorregut exigent per les seues característiques muntanyoses, amb pendents que superen el 8% d’inclinació

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Els representants de la Penya Ciclista Baix Ebre van competir a un excel·lent nivell a la Volta Ciclista a Canàries-Tenerife 2025, una atractiva prova per al pilot ciclista estatal júnior, amb participació de més d’un centenar de corredors, amb 18 equips, 14 peninsulars i 4 canaris d’onze diferents comunitats.

La cursa totalment nova en un territori inexplorat, es presentava amb un recorregut exigent per les seues característiques muntanyoses, amb pendents que superen el 8% d’inclinació, però que, a més, es caracteritzen per la seva extensió i continuïtat. Un recorregut dissenyat, per a escaladors purs.

La prova va constar de dos etapes que van passar per 12 municipis de Santa Cruz de Tenerife, la primera de Taco a Arona, amb recorregut pel Rosario, Candelaria, Arafo, Güimar, Fàsnia, Arico, Granadilla, San Miguel de Abona, completant un recorregut de 91,14 km. En la segona i última jornada de 50 km amb sortida des de Santa Cruz de Tenerife, passant per La Laguna, Tegueste i tornada a La Laguna per finalitzar l’etapa i la I Volta Ciclista a Canàries – Tenerife Júnior 2025.

La victòria va ser per a José Vega (Electromercantil GR-100), amb un temps de 3:49.31, seguit en segon lloc per Daniil Veshnyakov (Forés-Electro Hiper Europa) a 52 segons, i tercer Pere Barceló (PC Baix Ebre) a 1 minut i 30 segons, ocupant el mateix lloc en les metes volants.

Barceló va ser un dels animadors de la prova, protagonitzant una escapada en la segona etapa amb Jaime Torres (Sanse Elecox) i Iker Vélez (Bathco Cycling). La bona actuació tortosina es va complementar amb el sèptim lloc d’Hugo Marrasé a 2 minuts i 2 segons, i quart en la classificació de juniors de primer any. Àlex Farnós va ser vint-i-sisè i Marc Maresma, cinquanta tresé. Pere Barceló va ser quart del Gran Premi de la Muntanya.

Font: Ebre Sports

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -