14.3 C
Amposta

La III Clàssica Terres de l’Ebre sortirà d’Alcanar i arribarà a Paüls el 21 de març

La prova ciclista recorrerà les quatre comarques ebrenques en una etapa de 176,6 quilòmetres i destaca el valor simbòlic d’una cursa que homenatjarà els municipis afectats pels aiguats i els incendis

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

La III Clàssica Terres de l’Ebre ha celebrat una roda de premsa de presentació al Teatre Auditori José Antonio Valls d’Alcanar, municipi que acollirà la sortida de la prova el pròxim 21 de març. La cursa, que arribarà a Paüls, tindrà un recorregut de 176,6 quilòmetres i tornarà a convertir les Terres de l’Ebre en un gran aparador esportiu i turístic a escala internacional.

Cartell de la 3a edició de La Clàssica Terres de l’Ebre

A l’acte hi han assistit l’alcalde d’Alcanar, Marc Chavalera, el regidor d’Esports, Àxel Sorolla, la delegada territorial de l’Esport a les Terres de l’Ebre, Montserrat Pegueroles, l’alcalde de Paüls i vicepresident de la Diputació de Tarragona, Eric Adell, el president de l’Associació Ciclista d’Alcanar, José Antonio Sancho Sales, i representants de l’organització, com Joaquim Cuevas i Néstor Biosca. Chavalera ha expressat “l’orgull” del municipi per acollir la sortida d’una prova d’aquest nivell i ha reivindicat Alcanar com a “terra de ciclisme“, ja que, a més, compten amb dos ciclistes professionals, els germans Prades.

Durant la presentació s’han donat a conèixer alguns detalls del recorregut, que començarà de forma neutralitzada a l’Avinguda Catalunya d’Alcanar fins a les Cases, on es donarà el tret de sortida oficial a l’altura del port. La cursa recorrerà les quatre comarques de les Terres de l’Ebre, passant per municipis com Ulldecona, Santa Bàrbara, Tortosa, Benifallet, Móra d’Ebre, Gandesa o Xerta, abans d’afrontar l’arribada final al Castell de Paüls. En conjunt, l’edició vol ser un homenatge a totes les persones afectades pels aiguats i els incendis de l’any passat als municipis de sortida i arribada, respectivament.

L’organització ha destacat el caràcter vertebrador de la prova i el seu valor com a eina de promoció del territori, així com el nivell esportiu de l’edició, que ja compta amb la confirmació d’equips com el Movistar, Kern Pharma, Burgos BH, Universe Cycling Team o l’APS dels Estats Units. La III Clàssica Terres de l’Ebre es completarà amb una presentació oficial pròximament, on es donaran a conèixer tots els detalls de la cursa.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -