14.3 C
Amposta

La DO Terra Alta tanca la seva primavera enogastronòmica amb una jornada professional al Celler de Pinell de Brai

Els cellers del territori presentaran els seus vins en un showroom i una jornada tècnica analitzarà l’enoturisme com a palanca de posicionament

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

La Denominació d’Origen Terra Alta celebra el proper dilluns 2 de juny la jornada professional que posarà el punt final a l’edició 2025 de la Primavera DO Terra Alta. L’escenari escollit és el Celler Cooperatiu de Pinell de Brai, una de les icòniques catedrals del vi del territori, que acollirà un esdeveniment dividit en dues parts: un showroom vinícola al matí i una jornada tècnica dedicada a l’enoturisme a la tarda.

A partir de les 11:30 h, el showroom reunirà professionals de la restauració, l’hoteleria i la distribució, que tindran l’oportunitat de tastar directament els vins de quinze cellers de la DO Terra Alta: Agrícola Corbera d’Ebre, Altavins, Arrelats, Batea, La Botera, Piñol, Rialla, Vilanova, Tarroné, Estones Vins, Herència Altés, LaFou, Les Vinyes del Convent, Modernista Celler i Viticultors Bateans. En total, més de cinquanta referències vinícoles que posaran de manifest la diversitat i la qualitat de la producció del territori.

A continuació, un dinar networking a càrrec del reconegut xef Fran López —amb dues estrelles Michelin pels restaurants Villa Retiro i Xerta— permetrà maridar vins i gastronomia local en un ambient distès i professional.

Ja a la tarda, a partir de les 16:30 h, l’activitat se centrarà en els reptes i oportunitats de l’enoturisme amb la jornada tècnica ‘La DO Terra Alta com a marca. Enoturisme i altres palanques de posicionament.’ L’espai comptarà amb dues ponències de primer nivell: la de Rafael González, CEO de Vivential, expert en estratègies digitals aplicades al turisme, i Carlos Delgado, periodista i crític gastronòmic d’El País, reconegut amb el Premi Nacional de Gastronomia.

Els dos ponents abordaran temes com la comunicació efectiva, les tendències del sector, la gestió estratègica de dades i l’impacte de la intel·ligència artificial en el turisme vinícola. La sessió està adreçada principalment als cellers de la Ruta del Vi de la DO Terra Alta i altres agents turístics del territori.

Amb aquest acte, la DO Terra Alta clou una primavera carregada d’activitat i reafirma la seva aposta per posicionar el vi com a eix d’identitat i motor de desenvolupament local.

Redacció M.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -