14.3 C
Amposta

La campanya de promoció turística de Tortosa, finalista al festival dels Estats Units

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

La campanya “Tortosa, tota una vida per vindre, un segon per enamorar-te’n” ha sigut triada com una de les finalistes del New York Film Festival TV & Film Awards. La producció audiovisual estrenada l’estiu del 2020 figura entre les candidates a obtenir premi en aquest festival dels Estats Units que té la seua seu a Las Vegas. Concretament, dins de la categoria de turisme.

Tortosa hi presenta la campanya de promoció centrada en la tipologia de turisme familiar, amb un vídeo que recull divers dels atractius que té la ciutat, com el riu, el folklore, el patrimoni, la Via Verda, la Festa del Renaixement o la gastronomia, entre d’altres.

El llistat de finalistes inclou produccions procedents de diversos punts del planeta: els Estats Units, Austràlia, Filipines, Suïssa, Alemanya, Qatar, Regne Unit, Argentina, o el Canadà, entre d’altres.

Com a membre del Comitè Internacional de Films Turístics (CIFFT) pel fet d’organitzar a la ciutat el festival Terres Travel (únic festival de temàtica turística a l’Estat espanyol que forma part del comitè), Tortosa participa enguany al circuit de festivals de tot el món amb esta producció. Per això serà present a un total de tretze cites del CIFFT, com The Golden City Gate, de Berlin, a Alemanya; el Cannes Corporate Media & TV Awards, de la ciutat francesa de Cannes; l’International Tourism Film Festival, de la Capadòcia, a Turquia, o el Japan World’s Tourism Film Festival, de Kyoto, al Japó, entre d’altres.

La participació en aquests festivals serveix per enfortir la destinació de Tortosa en l’àmbit global, ja que es tracta de festivals especialitzats en la promoció del turisme a tot el món.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -