Jesús homenatja el CF Jesús Catalònia per una temporada amb quatre equips campions

La temporada vinent el Cadet A competirà per primera vegada a Preferent després de proclamar-se campió de lliga

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

L’EMD de Jesús ha ofert una recepció oficial al CF Jesús Catalònia per reconèixer una temporada que passarà a la història del club. El gran protagonista ha estat el Cadet A, que s’ha proclamat campió de lliga i ha aconseguit l’ascens a Preferent després de superar el CF Tortosa Ebre per 3 a 1, un fet inèdit que permetrà al club competir per primera vegada en aquesta categoria.

A més de l’èxit del Cadet A, el Filial, el Juvenil A i els Legends també han tancat la temporada com a campions de lliga.

Foto d’equip del CF Jesús Catalònia

La regidora d’Esports, Noelia Tomás, ha qualificat la temporada «d’històrica» i ha destacat el paper del club com a referent esportiu i social del poble. També ha recordat l’aposta del govern local per donar suport al seu creixement, amb la construcció de dos nous vestidors durant l’últim any.

Aquests èxits arriben quan el CF Jesús Catalònia ja mira cap al seu centenari, que celebrarà l’any 2028.

Redacció R.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -