Gandesa serà l’escenari d’una de les darreres representacions de La Estrella Azul, l’espectacle musical sorgit de la pel·lícula homònima estrenada el 2023 i reconeguda als Premis Goya 2024 amb dos guardons. La vetllada tindrà lloc el divendres 17 d’abril a les 20 hores.

El projecte va nàixer del film inspirat en la vida del músic aragonès Mauricio Aznar, escrit i dirigit per Javier Macipe Costa i protagonitzat per Pepe Lorente. La producció va obtenir el Goya a millor direcció novella per a Macipe i el de millor actor revelació per a Lorente.
Després de l’èxit a la gran pantalla, el projecte ha fet el salt als escenaris amb una proposta musical i escènica que ha recorregut teatres d’arreu de l’Estat amb una gran acollida de públic i crítica.
La vinculació amb la capital de la Terra Alta dona encara més significat a l’actuació, ja que Javier Macipe té arrels maternes al municipi.
La jornada promet una experiència completa, amb un espai habilitat amb servei de vins i tapes per convertir la representació en una trobada cultural i social.
Amb aquesta proposta, l’Ajuntament de Gandesa continua apostant per una oferta cultural de qualitat i per iniciatives que connecten el territori amb projectes de gran nivell.
Redacció R.F


