Enlairem Deltebre ha posat en marxa una nova edició de la campanya ‘Porta a Porta’, una iniciativa de proximitat que arribarà a més de 5.000 llars del municipi i del nucli de Riumar amb l’objectiu d’escoltar les inquietuds de la ciutadania i fer balanç dels 10 anys de transformació de Deltebre.
La campanya compta amb la participació d’una trentena de col·laboradors i col·laboradores, organitzats en brigades que recorreran els diferents barris i zones del municipi amb bicicleta. L’objectiu és reforçar el contacte directe amb els veïns i veïnes, atendre els seus suggeriments i explicar els projectes impulsats durant l’última dècada de govern municipal.

Segons la presidenta d’Enlairem, Anna Giménez, «la política ha d’estar al servei de la gent, i això només s’aconsegueix escoltant, compartint i estant al costat de la ciutadania. Aquesta campanya ens permet fer-ho de manera directa i sincera, casa per casa».
En paral·lel, s’ha presentat una revista que recull el balanç dels últims 10 anys, amb les principals fites, projectes i dades, com a exercici de transparència i rendició de comptes.

El portaveu del govern municipal, Andreu Curto, ha destacat que «Deltebre ha viscut una transformació imparable durant aquests 10 anys. Però més enllà de les obres i els projectes, el que ens mou és la voluntat de servir la ciutadania». I ha afegit que «amb aquesta campanya volem continuar escoltant i compartint aquest camí amb tothom».
Amb la campanya ‘Porta a Porta’, Enlairem referma el seu compromís amb una política pròxima, útil i transparent, centrada en la complicitat amb la ciutadania. Aquesta iniciativa es va iniciar quan el grup encara era a l’oposició, i s’ha mantingut al llarg dels anys com a eina de participació i contacte veïnal.
Redacció