Metges de Catalunya ha iniciat una campanya per recollir firmes amb l’objectiu que tota la població del país s’impliqui en la reclamació de més finançament i personal per al sistema sanitari públic. El sindicat alerta que la sanitat pública es troba en un moment «molt crític», sobretot per la pandèmia de la Covid-19 que ha impactat en un sistema ja «danyat per les retallades, amb plantilles escasses, llistes d’espera elevades i una atenció primària molt debilitada».
Han presentat signasanitat.cat, un decàleg amb el lema «Dels aplaudiments a les signatures: Implica’t per la sanitat pública!». El sindicat demana més recursos, incrementar l’accessibilitat al sistema i que la sanitat pública sigui la prioritat dels responsables polítics.
Redacció – T. R.


