L’Ajuntament de l’Ampolla ha posat en funcionament l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ampolla que permetrà atendre les persones que necessiten orientació de qualsevol mena o bé volen presentar un suggeriment o una queixa.
L’OAC està ubicada a la plaça Manel Ferré, 2 – despatx 1 i obre els dissabtes, de 10 a 12.30 hores. L’atenció és presencial i es poden consultar tots els temes que afectin la ciutadania i estiguin relacionats amb l’Ajuntament. Així mateix, s’ofereix informació sobre gestions relacionades amb altres administracions i grans prestadors de serveis públics com llum, aigua, gas i entitats bancàries.
“La missió de l’OAC no és tramitar expedients, sinó orientar els veïns i veïnes sobre quins són els seus drets, on i com exercir-los”, explica Cristina Bellés, regidora d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de l’Ampolla.
Amb aquest servei l’administració local vol aconseguir una relació amb la ciutadania més àgil i simplificada. “L’objectiu és fer una administració encara més eficient, pròxima i oberta per a la ciutadania. L’atenció serà inicialment presencial perquè entenem que és la manera ideal per donar un servei concret. En cas que sigui necessari tenir més d’una reunió amb un veí o veïna, es poden establir, de comú acord amb la persona interessada, fórmules de comunicació més flexibles que les visites presencials”, especifica la regidora d’Atenció Ciutadana.