14.3 C
Amposta

Els espais públics, l’incivisme o la convivència, entre les queixes i consultes dels ampostins

El nombre de queixes i consultes a la Defensora de la Ciutadania d'Amposta es redueix a la meitat respecte fa dos anys

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Aquest dilluns dia 22 de febrer Amadea Ferreres, la Defensora de la Ciutadania d’Amposta, ha donat compte de la seua activitat en la sessió plenària ordinària de l’ajuntament. Ferreres ha destacat l’excepcionalitat del 2020: “Ha sigut un any desastrós i que ens ha limitat la forma en com he exercit la meva funció, tot i això, ens hem adaptat i la feina s’ha fet igual”, segons la Defensora, “he intentat que la meva tasca com a Defensora sigui una eina mediadora entre la ciutadania i els ens públics”. “He rebut tota classe de respostes, però sempre amb solucions i bones intencions”, afegeix.

L’estat dels espais públics, problemes amb les empreses proveïdores de serveis, queixes per incivisme i problemes de convivència entre el veïnatge i qüestions derivades de la pandèmia i el confinament són algunes de les temàtiques que van centrar l’activitat de la Defensora de la Ciutadania, tal com es recull a l’informe anual del 2020. Per tant, el nombre de queixes i consultes rebudes va baixar a 51, “però el percentatge de queixes solucionades ha estat una mica més alta que l’any passat”, va explicar Ferreres. S’han solucionat un 66,66% de les queixes i en queda un 33,33% pendent de resoldre.

La memòria inclou totes les queixes i consultes realitzades a la Defensora de la Ciutadania durant l’any passat, així com una explicació de la gestió feta des de la Defensora. Tots els portaveus dels grups municipals en representació al plenari van felicitar Amadea Ferreres per la seua “feina incansable” i van encoratjar-la a seguir treballant en aquest sentit.

Redacció – N. A.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -