14.3 C
Amposta

El tortosí Javier Campo rep el premi The Best of the World pels Gourmand World Cookbook Awards amb el seu llibre “Método Maître”

Campo, conegut també per les seves publicacions digitals amb milions de lectures sobre vins i gastronomia, ha anunciat que al setembre publicarà el seu tercer llibre

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

L’escriptor i sommelier de Tortosa Javier Campo ha tornat a triomfar als Gourmand World Cookbook Awards, els guardons més prestigiosos del món en literatura gastronòmica, coneguts com els “Oscars” dels llibres de cuina. El seu segon llibre, Método Maître, ha estat reconegut com a The Best of the World 2024 en la categoria de llibres professionals, concretament com a Millor Llibre de Sala del Món.

El premi es va entregar en el marc del Cascais World Food Summit, celebrat aquest mes de juny al Centre de Congressos d’Estoril (Portugal), en una edició molt especial que commemorava el 30è aniversari dels premis. Hi van participar autors de més de 200 països i es van presentar més de 1.200 llibres gastronòmics.

Amb aquest reconeixement, Javier Campo consolida una trajectòria de més de 30 anys dedicada al món de la restauració. El seu primer assaig, El Arte del Maridaje, ja va ser distingit l’any passat com a Millor llibre de maridatges del món.

En paraules del president del jurat i fundador dels premis, Edouard Cointreau, el llibre Método Maître és «una guia necessària per al present i el futur del servei de sala en restauració», i destaca que “ofereix respostes sòlides en un moment de grans reptes per al sector”.

Campo, conegut també per les seves publicacions digitals amb milions de lectures sobre vins i gastronomia, ha anunciat que al setembre publicarà el seu tercer llibre, aquesta vegada coescrit amb una autora.

Redacció L.P.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -