14.3 C
Amposta

El Perelló es promocionarà turísticament com la capital de la mel

El consistori crea una marca per posicionar el municipi en el món apícola

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

L’Ajuntament del Perelló ha creat la marca “Turisme Perelló, capital de la mel” amb l’objectiu de posicionar el municipi del Baix Ebre com a referent en el món apícola i per tal de reforçar i donar a conèixer tota la seua oferta turística. L’alcaldessa del Perelló, Maria Cinta Llaó, i el regidor de Turisme, Ruben Cano, han presentat avui, coincidint amb el Dia Internacional de l’Abella, la nova marca turística en roda de premsa i en un acte virtual adreçat a tots els sectors econòmics i socials de la població, així com a la resta d’institucions locals i comarcals.

Un 40% de la mel del país es produeix al Perelló on es concentren prop de 40 explotacions apícoles. I amb l’objectiu d’aprofitar aquest potencial, l’Ajuntament ha optat per convertir el món de les abelles i la mel en la seua marca turística. “Hem de treballar tots conjuntament per superar l’actual crisi sanitària derivada de la pandèmia de la Covid-19 i des de l’Ajuntament pensem que una manera de fer-ho és amb una marca que englobi sota un mateix paraigües tant la promoció turística, com la gastronomia, la cultura, els serveis, etcètera, i aquesta marca no pot ser altra que Turisme Perelló, capital de la mel”, ha manifestat l’alcaldessa.

De fet, el Perelló ja és conegut com a poble de la mel, però amb la marca es pretén consolidar aquesta capitalitat així com contribuir al desenvolupament de l’economia local des del respecte per l’entorn natural. “La nostra prioritat és cuidar i protegir l’entorn natural del Perelló i oferir unes activitats turístiques que el respectin i el facin valdre”, ha assenyalat Cano. En aquest sentit, el Perelló conscienciarà els visitants de la importància de les abelles en la sostenibilitat del territori, ja que juguen un rol molt important en temes de seguretat alimentària, agricultura sostenible, biodiversitat i canvi climàtic.

Pel que fa a la nova identitat corporativa es posarà a disposició dels empresaris del municipi que vulguin contribuir a difondre-la i a consolidar el Perelló com a destinació turística. La gamma cromàtica que acompanya la marca és una representació dels colors naturals que formen part de l’entorn de la mel i les abelles.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -