L’Ajuntament del Perelló ha completat aquesta setmana els treballs d’arranjament del ferm de l’antiga carretera N-340, coneguda popularment com el camí de les Planes. L’actuació ha consistit en el quitranatge del tram que transcorre pel terme municipal i ha suposat una inversió aproximada de 150.000 €.
El camí de les Planes és una via d’ús quotidià, ja que dona accés a nombroses finques i casetes de camp. Abans de la intervenció, el ferm presentava un estat molt deteriorat i un traçat irregular que dificultava la circulació.
En aquest sentit, l’Ajuntament del Perelló ha destinat aquest 2025 un total d’uns 350.000 euros a l’arranjament de camins municipals, reafirmant la seva aposta per garantir unes bones comunicacions i facilitar l’accés a les zones rurals del municipi.
Redacció R.F



