14.3 C
Amposta

El Patronat de Turisme de la Diputació i el COPATE impulsen conjuntament la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre

L’acord estableix un marc de cooperació estable per coordinar projectes i estratègies de promoció turística sostenible

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i el Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l’Ebre (COPATE) han aprovat un protocol de col·laboració estratègica per reforçar el desenvolupament d’un model turístic responsable, sostenible i alineat amb els valors de la Reserva de la Biosfera de les Terres de l’Ebre.

L’acord estableix un marc estable de cooperació entre ambdues institucions amb l’objectiu de millorar la coordinació institucional, compartir projectes de promoció turística i garantir que el creixement del sector turístic es dugui a terme en equilibri amb la protecció del medi ambient, la preservació del paisatge i la identitat del territori.

Un dels eixos principals del protocol és l’ús compartit i homogeni de la marca Reserva de la Biosfera–Terres de l’Ebre, així com la creació d’un grup de treball mixt que es reunirà de manera periòdica per coordinar accions, projectes i línies estratègiques vinculades al turisme sostenible.

El president del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Enric Adell, ha destacat que aquest protocol “reforça un model turístic basat en la qualitat, la diversificació i el respecte pel territori“, i ha subratllat que la cooperació institucional és clau per projectar les Terres de l’Ebre com una destinació competitiva i fidel als seus valors.

Per la seva banda, Ivan García, president del COPATE, ha remarcat que la Reserva de la Biosfera representa “una oportunitat estratègica per al desenvolupament sostenible del territori“. Segons García, l’acord permet avançar en la promoció d’un turisme responsable que posi en valor els recursos naturals, paisatgístics i agroalimentaris, tot generant oportunitats econòmiques sense comprometre el futur.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -