14.3 C
Amposta

El missatge central del 8M, a la portada del Setmanari l’Ebre

La portada també destaca que els Mossos detecten a la regió de l’Ebre fins a 22 conductors cada mes que no tenen el carnet de conduir

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

La portada de l’edició en paper número 1167 del Setmanari l’Ebre dedica el titular i la fotografia principals de portada a la prèvia del Dia de la Dona Treballadora, que se celebra este dissabte però que este divendres ja és la protagonista de l’acte institucional del Govern a les Terres de l’Ebre, que es fa a Batea. En esta edició, el missatge principal del feminisme és per a combatre els discursos d’extrema dreta que neguen desigualtats entre hòmens i dones encara ben vigents, tal i com constata l’estadística.

La portada també destaca que els Mossos detecten a la regió de l’Ebre fins a 22 conductors cada mes que no tenen el carnet de conduir.

Portada de l’edició en paper número 1167 del Setmanari l’Ebre.

Font: Setmanari l’Ebre 

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -