14.3 C
Amposta

El Ministeri de Consum endureix la regulació de la publicitat del joc i només la permetrà d’1 a 5 h de la matinada

La nova proposta prohibeix el patrocini a samarretes o equipacions esportives

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

El Ministeri de Consum ha rectificat en relació amb la proposta de regulació de la publicitat del joc que va fer al febrer i l’ha endurit. El nou text, que presenta aquest dijous davant la Comissió Europea, només permet publicitat d’apostes entre la 1 i les 5 hores de la matinada. L’anterior proposta permetia que se seguissin anunciant en esdeveniments esportius a partir de les 20 hores, una possibilitat eliminada del nou esborrany de legislació. El Ministeri pilotat pel líder d’IU, Alberto Garzón, també ha introduït la prohibició de patrocini de cases d’apostes a samarretes o equipacions esportives. El nou text també introdueix la prohibició de promocions de captació de clients. L’anterior versió havia generat crítiques per “insuficient”.

La proposta de decret que fa ara el Ministeri de Consum i a la qual ha tingut accés l’ACN és més restrictiva. “Les comunicacions comercials dels operadors de joc en serveis de comunicació audiovisual únicament podran emetre’s entre la 1 i les 5 hores”. Aquesta limitació horària també serà aplicable “durant les retransmissions d’esdeveniments esportius, hípics o altres de naturalesa competitiva”.

En aquest text, a banda de prohibir el patrocini d’operadors d’apostes utilitzant el nom per identificar una instal·lació esportiva, tal com ja recollia l’anterior, també prohibeix el patrocini de samarretes o equipacions esportives.

Font: ACN

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -