14.3 C
Amposta

El bateria del grup Sidonie, Mar Grifoll i el Calmant seran els protagonistes de les Festes Majors del Perelló aquest cap de setmana

A més, cada nit de les festes, també hi haurà "la darrera", ball, dj, coca de crema i molt de calmant

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

El Perelló està celebrant aquests dies les Festes Majors en honor a Sant Antoni, patró del municipi. El divendres 17 de febrer tindran lloc els Tres Tombs, una de les tradicions més destacades de la festa, juntament amb la 24a Trobada de cavalls, carros, carruatges i genets. El recorregut començarà a la plaça de les Corts Catalanes i passarà pels carrers habituals fins a arribar a la plaça de l’Església, on es faran les ofrenes i la benedicció dels animals. A continuació, a les 12 h, se celebrarà la missa en honor a Sant Antoni Abat a la Parròquia Nostra Senyora de l’Assumpció, presidida pel Bisbe Sergi Gordo.

Consulta el programa de festes aquí.

Literatura, oli, ciclisme i molt de calmant entre les activitats destacades

El cap de setmana inclourà altres activitats destacades, com la 25a Jornada de l’Oli Novell, organitzada per la Cooperativa Agrícola Sant Isidre, i la 42a Festa Literària, amb l’entrega de premis del concurs literari i una actuació de dansa, poesia i música a càrrec de Mar Grifoll i Jordi Gómez. Aquesta serà presidida pel director de la revista Solstici, Quim Melchor i des de l’Ajuntament animen a tothom a assistir perquè asseguren que l’han preparat en molt de “carinyo” i que farà disfrutar molt als assistents.

Dissabte a la nit hi haurà el ball amb el grup de versions Akelarre, que compta amb el bateria Axel Pi, del grup Sidonie, i la festa continuarà amb l’actuació de dijeudepueblo.

Diumenge, els actes esportius seran protagonistes amb la 82a Cursa Ciclista i el 56è Trofeu Pere Felicidad, partit de lliga entre el C.E. Perelló i el Jesús Catalonia C.F., amenitzat per la Xim Xim Mig Grau.

Dilluns se celebrarà el 17è Concurs del Calmant dins de la Festa del Calmant, i cada nit de les festes, també hi haurà “la darrera”, ball, dj, coca de crema i molt de calmant.

Cartell de les Festes Majors del Perelló 2025.

Redacció L.P.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -