14.3 C
Amposta

Dominic Miller, Tomatito i un homenatge a Leonardo Escoda marcaran la XXXII Mostra de Jazz de Tortosa

Com a novetat, la Mostra s’integrarà a la xarxa de Festivals de les Terres de l’Ebre amb un servei de bus especial que connectarà Gandesa, Móra d’Ebre, Xerta i Tortosa el dia del concert de Tomatito

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

La Mostra de Jazz de Tortosa tornarà a portar grans noms del panorama internacional en una edició amb caràcter especial. El festival, que se celebrarà del 27 de juny al 12 de juliol, recordarà l’artista tortosí Leonardo Escoda, traspassat el novembre del 2022, amb un concert inaugural gratuït en què participaran amics i col·laboradors seus.

L’edició d’enguany, marcada per les obres al Teatre Auditori Felip Pedrell, traslladarà la majoria de concerts a l’aire lliure, amb la plaça de l’Absis com a escenari principal dels recitals de pagament. El cartell musical estarà encapçalat pel guitarrista Dominic Miller, habitual col·laborador de Sting, que actuarà el 29 de juny, i pel reconegut guitarrista flamenc Tomatito, que pujarà a l’escenari el 2 de juliol.

Altres noms destacats són la cantant Andrea Motis (10 de juliol), el trio madrileny Gilipojazz (9 de juliol), el Cor Flúmine amb Ramon Escalé (1 de juliol), i la Tortosa Big Band, que tancarà la Mostra el 12 de juliol.

El programa també inclourà concerts de petit format a bars i restaurants, amb accés lliure, i aposta per una nova línia adreçada al públic familiar, amb la participació de Dàmaris Gelabert el 5 de juliol.

Com a novetat, la Mostra s’integrarà a la xarxa de Festivals de les Terres de l’Ebre amb un servei de bus especial que connectarà Gandesa, Móra d’Ebre, Xerta i Tortosa el dia del concert de Tomatito. A més, col·laborarà amb el Procés Comunitari de Tortosa, reservant entrades per a col·lectius vulnerables, i participarà en la campanya Tortosa Orgullosa amb una jornada especial coincidint amb el Dia de l’Orgull LGTBIQ+.

Paral·lelament, es mantenen activitats com la Jazz Fira Disc, la Mostra de Cuina Cajún, la Vermouth Jam Session, el Jazz al Sirgador, o la trobada d’Urban Sketchers, entre d’altres. La imatge d’aquesta XXXII edició, obra de l’artista Meritxell Garriga Riba, posa el focus en el públic, pilar fonamental de la Mostra.

Les entrades per als concerts de pagament es podran adquirir els pròxims dies a través de la plataforma tuktuk.cat.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -