14.3 C
Amposta

Des d’Amposta fins a Sevilla, Laretta debuta a la passarel·la de la Setmana de la Moda d’Andalusia

Un punt de trobada entre diferents cultures i tradicions amb més d’onze països participants

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Aquest mes d’octubre, Sevilla ha celebrat la Setmana internacional de la Moda d’Andalusia. Un esdeveniment que compta amb una gran programació de desfilades, taules rodones, tallers i activitats urbanes on més d’un centenar de dissenyadors i dissenyadores professionals i emergents mostren els seus treballs a la passarel·la per obrir una finestra al món de la moda amb propostes elegants, més o menys atrevides o extravagants. 

Una mostra de les últimes tendències i talent emergent que converteix Sevilla en l’epicentre de la moda durant una setmana. 

En aquesta edició, l’ampostina Lara Serrano amb la seva marca Laretta va tenir l’oportunitat d’assistir a l’esdeveniment andalús, un punt de trobada entre diferents cultures i tradicions amb més d’onze països participants, on oferir els seus dissenys als més de 5.000 espectadors. 

Captura de pantalla de les models de Laretta al Back Stage de la SIMA’24. Code41td
Captura de pantalla de Lara Serrano al Back Stage de la SIMA’24. Code41td

Amb la col·lecció Acta Est Fabula sobre de la passarel·la com a aparador de la creativitat de Laretta, la dissenyadora ampostina explica que buscava transmetre els contrasts que existeixen entre la vida i la mort, una obra inspirada també en el quadre de Gustav Klimt de Mort i Vida. “Acta Est Fabula és una col·lecció que busca plasmar les sinergies i contraposicions que comparteixen la vida i la mort” . La jove dissenyadora explica que, també ho intenta representar “a través de colors molt contrastats, volums i textures”.

Serrano explica que descriu el viscut com “una experiència molt xula perquè era a Sevilla, on vaig viure fa uns anys, treballant i fent les pràctiques”. La dissenyadora descriu l’experiència també com “una mica estressant” perquè a l’haver de viatjar fins a la ciutat el mateix dia no disposava del mateix temps que les altres marques per preparar la desfilada, les models i les peces. “Vaig haver d’anar més de pressa i més estressada, però igualment estic molt contenta del resultat, a la gent va agradar molt. Per a mi sempre és una experiència molt bonica poder estar a les passarel·les d’arreu i poder rebre el feedback de la gent”.

Ella sempre ha estat molt vinculada a la ciutat de Sevilla i en general, a la moda andalusa amb els seus dissenys molts colors, volums, volants utilitzats de diverses maneres i peces artesanes, en general, extremades. “El conjunt de tots aquests factors, en un lloc destacat pels volants juntament amb el producte artesà, llavors suposo que va cridar l’atenció de l’organització de l’esdeveniment” destaca Serrano.

En aquest sentit, Serrano explica que, des de l’organització ja la coneixien dels anys que havia viscut allà i així van decidir contactar amb ella perquè pugues portar les seves idees i estil a les passarel·les andaluses més folklòriques.

Redacció M.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -