14.3 C
Amposta

Deltebre intensifica Mescla amb més estands i activitats per a una experiència gastronòmica incomparable [VÍDEO]

La fira gastronòmica Mescla es reiventa amb nous espais, més opcions de menjar i beure, i una extensa programació d'activitats culturals i enoturístiques

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Amb la data de Mescla i DeltaFira a l’horitzó, l’Ajuntament de Deltebre ha revelat les novetats més emocionants d’aquesta esperada cita gastronòmica. Amb 46 dies per a la gran inauguració, els preparatius estan en marxa per a una experiència culinària i cultural sense precedents.

Una de les principals novetats d’enguany és l’ampliació de l’espai, amb 38 estands de menjar i beguda previstos, deu més que l’any passat. Això permetrà oferir una gamma més àmplia de delícies gastronòmiques i ubicar una àrea de terrassa a prop del riu Ebre, brindant un marc incomparable per a la degustació.

L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha expressat el compromís de l’Ajuntament amb Mescla, destacant que l’objectiu és “ampliar l’oferta per projectar la marca de Deltebre i consolidar la fira com un aparador gastronòmic de renom“.

A més de les delícies culinàries, s’enfortiran les degustacions de vins i tapes amb embarcació pel riu Ebre, amb fins a 9 sortides temàtiques que abasten diverses expressions artístiques com la música, la dansa, l’humor i la poesia. Les entrades per a aquestes experiències es posaran a la venda en línia en les properes setmanes.

La regidora d’Enfocament Turístic, Sostenibilitat i Platges, Lola Casanova, ha reafirmat el compromís de l’Ajuntament amb la continuïtat de l’èxit de Mescla, destacant la importància de seguir projectant el millor de Deltebre i consolidar la fira com una referència en el territori.

Per a facilitar l’accés, els tiquets estaran disponibles tant en punt de venda físic com a través del web de Mescla i mitjançant màquines expenedores instal·lades a la fira.

Mescla 2024 compta amb el suport de Nomen Foods, segons ha afirmat el director financer de l’empresa, Joan Tomàs, subratllant que la fira és una oportunitat per promoure l’arròs i les marques gastronòmiques locals.

La programació completa, incloses les actuacions musicals, es donarà a conèixer properament a través de les xarxes socials i la pàgina web de Mescla. Amb l’èxit de l’última edició, amb més de 67.000 degustacions venudes, la fira promet superar totes les expectatives.

Redacció- Ll. F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -