14.3 C
Amposta

David Puente, director comercial del Tuna Tour: “Ha estat una evolució constant”

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Una activitat aquàtica única en el món: nedar entre tonyines. Parlem del Tuna Tour, una activitat lúdica organitzada pel Grup Balfegó, l’empresa líder en captura, manteniment i comercialització de la tonyina roja a l’Estat. Avui, per conèixer la part més humana de l’equip del Tuna Tour hem parlat amb el director comercial de Tuna Tour, David Puente:

– Com definiries el “Tuna Tour”?

 Possiblement, la millor aventura de la teva vida. Un viatge didàctic i experiencial, una visió de 360º de la tonyina roja on la natura es combina amb l’aventura mes autèntica.

– Ja fa anys que dueu a terme aquesta iniciativa, com va sorgir la idea? 

 L’iniciativa va néixer per la necessitat de Balfegó Grup d’explicar amb transparència que una altra pesca és possible i com és el seu procés empresarial, des de la pesca de la tonyina roja fins la venta a més de 32 països, tot d’es d’una vessant sostenible, tenint sempre cura de medi.

– Durant aquests anys segur que teniu moltes anècdotes per explicar, podrieu explicar-ne alguna? 

 Podríem escriure un llibre, però confondre les tonyines amb taurons és la mes carismàtica. La clientela arriba a les piscines i quan veu per primera vegada les tonyines, més d’un ha dit “però si són taurons”… 

-Quina sensació teniu com equip? 

L’equip Tuna Tour és la part humana de l’activitat i sense ells no seria possible fer-la, sens dubte la seva professionalitat i esforç diari  fa que l’aventura sigui espectacular, en tots els sentits, afavorint que es gaudeixi des del primer instant.

Foto: Tuna Tour

-Com ha anat canviant el Tuna Tour? 

Ha estat una evolució constant. Hem anat aprenent i escoltant totes les persones que han anat passant per l’activitat i intentem millorar l’experiència per que continuï sent única amb noves iniciatives com el Tuna Tour Diving o el Tuna Tour Educa, vinculat als centres educatius.

-Cada any ve gent de molts llocs diferents, de quins llocs podeu dir que ve més gent? 

Per aquí passen persones d’arreu del món i hem de destacar que els de proximitat (província de Barcelona/Tarragona/Lleida/Girona) són els més nombrosos, seguits del País Basc i en temporada d’estiu els francesos i britànics van guanyant terreny.

 -És una iniciativa molt innovadora, heu rebut premis, com recentment heu rebut el distintiu Biosphere, que certifica la sostenibilitat turística. Heu estat reconeguts en diferents ocasions, personalment creus que esteu prou valorats al territori? 

 Terres de l’Ebre en si mateixa es una gran destinació turística amb moltíssims incentius de natura, gastronomia i aventura, que permeten conèixer i descobrir el nostre territori. Tuna Tour és un projecte vinculat a les Terres de l’Ebre i veure com l’activitat ajuda a potenciar tant nacional com internacionalment la nostra terra ens fa seguir endavant.

Foto: Tuna Tour

-Quines mancances creus que tenim a les Terres de l’Ebre?

 Som una destinació increïble en la que sens dubte la mancança principal és la inversió en mobilitat/transports. Hi ha una carència d’infraestructures i connectivitat en transport públic que fa que el nostre territori avanci molt a poc a poc envers altres províncies.

– Per acabar, com som una ràdio musical, ens agradaria saber quina és la teua cançó preferida i perquè.

Camins de Sopa de Cabra. 

La vida és un laberint de decisions i mai és tard per tornar a començar.

Redacció- Xavi Llambrich

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -