Amb l’arribada de l’estiu comença una nova temporada per a Tuna Tour. Aquest tretzè any d’aposta pel territori amb oferta turística subaquàtica distingida, Tuna Tour es consolida com l’única experiència del món que permet nedar entre centenars de tonyines roges a alta mar amb exemplars de més de dos metres de longitud i 200 quilograms de pes.
Així, la marca ebrenca aposta per continuar impulsant el turisme sostenible, responsable i de proximitat i presenta una nova experiència que omplirà el catàleg aquesta temporada: el “bateig de busseig”. Aquesta nova opció, anomenada Tuna Tour Try Dive permetrà submergir-se entre centenars de tonyines a les piscines davant de les costes de l’Ametlla de Mar, encara que no tingui experiència prèvia o titulació de bussejador.

Amb aquest llançament, la XIII temporada de Tuna Tour compta amb tres activitats: snorkel, diving i el nou Tuna Tour Try Dive per endinsar-se en l’univers de la tonyina roja i poder apreciar el comportament d’aquests peixos en el seu propi hàbitat, acompanyat d’un equip especialitzat en aquesta espècie.
Aquesta nova proposta turística ja es pot reservar a la web oficial de Tuna Tour i inclou: viatge en catamarà de 18 metres d’eslora fins a les piscines d’aqüicultura situades a dues milles i mitja de la costa de l´Ametlla de Mar; material de busseig i assegurança; immersió entre tonyines roges sota supervisió d’instructors professionals; degustació gastronòmica de tonyina vermella Balfegó en finalitzar l’activitat, i projeccions audiovisuals i locucions explicatives en cinc idiomes.
«Amb Tuna Tour Try Dive seguim potenciant l’atractiu del nostre entorn, mostrant el valor gastronòmic, ecològic i social de la tonyina roja, i consolidant Balfegó com una marca amb ànima de mar», afirma David Puente, director de Tuna Tour.
Amb aquesta novetat, Tuna Tour reforça la seva aposta pel turisme responsable, sostenible i de qualitat, ampliant així l’oferta per apropar el món de la tonyina roja a tots els públics, i contribuir a la promoció de la Costa Daurada com a destinació turística de lleure i natura.
Sobre Tuna Tour:
Tuna Tour, activitat estrenada per Balfegó el maig del 2012, permet conèixer la història, la biologia, la pesca i el valor gastronòmic de la Tonyina Roja i nedar a alta mar entre centenars d’elles. El 2024 es van superar els 20.000 visitants i aquest any l’empresa espera que sigui de rècord. En els darrers 16 anys, Balfegó ha transformat la pesca i comercialització de la tonyina roja i desenvolupat una indústria sostenible i molt lligada al desenvolupament social i econòmic del poble de L’Ametlla de Mar. Actualment, la pesca i aqüicultura de la tonyina roja en aquesta zona és un referent internacional quant a sostenibilitat i genera més de 300 llocs de treball directe i d’altres de caràcter indirecte.
Redacció M.F