14.3 C
Amposta

Arrenca la XIII Temporada de Tuna Tour amb una nova experiència per fer un bateig de busseig entre tonyines roges

Aquesta nova opció, anomenada Tuna Tour Try Dive permetrà submergir-se entre centenars de tonyines encara que no tingui experiència prèvia o titulació de bussejador

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Amb l’arribada de l’estiu comença una nova temporada per a Tuna Tour. Aquest tretzè any d’aposta pel territori amb oferta turística subaquàtica distingida, Tuna Tour es consolida com l’única experiència del món que permet nedar entre centenars de tonyines roges a alta mar amb exemplars de més de dos metres de longitud i 200 quilograms de pes.

Així, la marca ebrenca aposta per continuar impulsant el turisme sostenible, responsable i de proximitat i presenta una nova experiència que omplirà el catàleg aquesta temporada: el “bateig de busseig”. Aquesta nova opció, anomenada Tuna Tour Try Dive permetrà submergir-se entre centenars de tonyines a les piscines davant de les costes de l’Ametlla de Mar, encara que no tingui experiència prèvia o titulació de bussejador.

Nedant entre tonyines amb el catamarà de Tuna Tour

Amb aquest llançament, la XIII temporada de Tuna Tour compta amb tres activitats: snorkel, diving i el nou Tuna Tour Try Dive per endinsar-se en l’univers de la tonyina roja i poder apreciar el comportament d’aquests peixos en el seu propi hàbitat, acompanyat d’un equip especialitzat en aquesta espècie.

Aquesta nova proposta turística ja es pot reservar a la web oficial de Tuna Tour i inclou: viatge en catamarà de 18 metres d’eslora fins a les piscines d’aqüicultura situades a dues milles i mitja de la costa de l´Ametlla de Mar; material de busseig i assegurança; immersió entre tonyines roges sota supervisió d’instructors professionals; degustació gastronòmica de tonyina vermella Balfegó en finalitzar l’activitat, i projeccions audiovisuals i locucions explicatives en cinc idiomes.

«Amb Tuna Tour Try Dive seguim potenciant l’atractiu del nostre entorn, mostrant el valor gastronòmic, ecològic i social de la tonyina roja, i consolidant Balfegó com una marca amb ànima de mar», afirma David Puente, director de Tuna Tour.

Amb aquesta novetat, Tuna Tour reforça la seva aposta pel turisme responsable, sostenible i de qualitat, ampliant així l’oferta per apropar el món de la tonyina roja a tots els públics, i contribuir a la promoció de la Costa Daurada com a destinació turística de lleure i natura.

Sobre Tuna Tour:

Tuna Tour, activitat estrenada per Balfegó el maig del 2012, permet conèixer la història, la biologia, la pesca i el valor gastronòmic de la Tonyina Roja i nedar a alta mar entre centenars d’elles. El 2024 es van superar els 20.000 visitants i aquest any l’empresa espera que sigui de rècord. En els darrers 16 anys, Balfegó ha transformat la pesca i comercialització de la tonyina roja i desenvolupat una indústria sostenible i molt lligada al desenvolupament social i econòmic del poble de L’Ametlla de Mar. Actualment, la pesca i aqüicultura de la tonyina roja en aquesta zona és un referent internacional quant a sostenibilitat i genera més de 300 llocs de treball directe i d’altres de caràcter indirecte.

Redacció M.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -