Alfara de Carles ha presentat els 11 hereus i pubilles que representaran el municipi a les Festes Majors 2024, que enguany seran del 23 al 29 d’agost.
Aina Bernat Fontanet, l’acompanya la seva mare Neus i la seva cosina Duna. Té 8 anys i estudia a l’escola Mestre Marcel·lí Domingo, a Roquetes, on també resideix. Li agrada l’esport, i per això fa natació, juga a voleibol, fa ball i a l’hivern li agrada esquiar amb la seva família. A l’estiu li agrada pujar Alfara per retrobar-se amb els seus amics i amigues, anar a la piscina i jugar amb ells al carrer. De gran vol ser veterinària per cuidar els animals, ja que els estima molt, sobretot la seva gossa Tura.

Laia Fontanet Martí, acompanyada del seu pare Miquel Fontanet. Laia va néixer el dia 8 de març del 2015. Els seus pares són Miquel Fontanet i Imma Martí. Practica patinatge artístic des dels quatre anys i el seu menjar preferit és el sushi. Les seves aficions són muntar en bici i anar a buscar rovellons. De gran li agradaria ser agent rural.

Tomàs Sabaté Guas, l’acompanya la seva germana Emma. Té 9 anys i el pròxim curs, farà 4t de primària. Li agrada construir Legos i també patinar, ja que és un nen molt actiu. De gran voldria ser veterinari o pilot d’avió.

Guillem Adell Valls, l’acompanya la seva cosina Nerea Adell. Li agraden els bous, el poble i de gran vol ser pintor.

Elena Alonso Magariño, acompanyada de la mare Raquel. Té 18 anys, i el curs vinent estudiarà el grau d’educació infantil a la Universitat, perquè li agrada molt estar amb nens petits. El que més li agrada és fer esport, i més en concret, jugar a handbol, ja que és un esport que ha practicat durant molts d’anys.

Anna Fontanet Benaiges, l’acompanya la seva parella Jaume. Aquest any ha cursat segon de batxillerat a l’Institut Roquetes i l’any que ve anirà a Lleida a estudiar un doble grau d’enginyeria forestal i conservació de la natura. Li agraden molt els animals, la música, la muntanya i passar temps amb la gent que estima. Per això, espera poder viure durant molts d’anys en aquest poble tan bonic, on des de ben petita ha trobat les coses que la fan feliç.

Aleix Curto Ribé, l’acompanya la seva mare Yolanda. Té una germana i un germà, i es considera afortunat de viure en aquest entorn, ja que el que més li agrada és la muntanya, la naturalesa i la caça. Li agradaria enfocar els seus estudis a l’àmbit forestal, i els iniciarà aquest any a la Universitat de Lleida (UdL).

Ferran Farré Royo, l’acompanya la seva mare Barbara. Té 18 anys i aquest any ha acabat el batxillerat. L’any vinent cursarà els estudis d’enginyeria de l’Energia a la UPC de Barcelona. Les seves aficions són el futbol, i actualment jugo al Tortosa, i també li agrada el tenis taula, els bous, el guinyot i tots els esports d’equip. A més, els caps de setmana combina els estudis i els esports amb l’arbitratge de futbol.

Mar Grau Valls, l’acompanya la seva parella Hugo, i viu l’Aleixar. Tot i que no és d’Alfara, la seva avià ho és, i per això des de petita ha estiuejat aquí, on es troba tan a gust. Li agrada molt jugar a handbol, escoltar música, llegir, viatjar i veure partits de futbol. La seva il·lusió és dedicar-se a alguna professió relacionada amb l’àmbit esportiu.

Clàudia Peirí Argiles, l’acompanya el seu pare Jordi, viu a Reus, tot i que té una casa aquí a Alfara on ve tots els estius i alguns caps de setmana durant l’any. Li agrada viatjar, escoltar música i anar al gimnàs. En un futur li agradaria dedicar-se a l’àmbit jurídic o de l’empresa.

Andreu Piñol Fontanet, l’acompanya la seva mare Marta, té 18 anys i viu a Tivenys, però Alfara ha sigut sempre el seu segon poble. Ha passat tots els estius de la seva infància aquí al poble que és on té tots els seus amics. Les seves aficions són la caça i les motos. També li agrada la mecànica, per això cursarà el pròxim any el Grau Superior en programació de la producció en fabricació mecànica.

Redacció