14.3 C
Amposta

Ametller Origen obre una botiga a Amposta i busca gerent

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, ha publicat a través de Facebook una oferta de feina de l’empresa catalana Ametller Origen, que pròximament obrirà una botiga a Amposta, a la plaça de la Castellania (antic Dia) i que, a més, serà la primera botiga que obre aquesta empresa a les Terres de l’Ebre.

Ametller Origen és una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultiven, elaboren i seleccionem els seus productes per garantir sabor i qualitat des de l’origen. El seu propòsit es promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.

Ara, vol incorporar persones apassionades per el món de l’alimentació saludable per desenvolupar el rol de gerent de botiga a Amposta. La seua missió serà garantir la gestió, organització i dinamització de l’equip i del punt de venda, garantint el compromís i satisfacció de l’equip i els clients, per assegurar la rendibilitat de la botiga, la qualitat i seguretat alimentària, l’aplicació de la imatge i de les directrius del grup Ametller Origen.

Què farà el/la gerent?

Amb l’acompanyament del Gerent de Zona, les funcions seran:

  • Participar activament en l’atracció i fidelització del millor talent per la teua botiga. Acollir, integrar, i acompanyar les persones del teu equip en el desenvolupament del seu ofici.
  • Gestionar el compte de resultats, analitzar els marges, les xifres de venda i la productivitat del personal de la teua botiga.
  • Vetllar per el compliment de les directrius comercials a nivell de producte, preus, promocions, preconizacions… amb la finalitat d’assegurar una imatge corporativa i fidel a la marca.
  • Garantir el correcte circuit d’abastiment de producte.
  • Garantir els estàndards d’atenció al client.
  • Planificar i implementar les accions de venta necessàries per aconseguir els objectius previstos.
  • Vetllar per el compliment de les normatives de qualitat, servei al client, seguretat i salut, així com les pròpies de l’empresa.

Requisits

  • Que tinguis un mínim de dos anys d’experiència ocupant un càrrec similar dins el sector del Retail.
  • Experiència en gestió i dinamització d’equips.
  • Experiència en dinamització comercial i econòmica del punt de venta.
  • Que siguis una persona comunicativa, orientada a persones i resultats, amb capacitat de planificació i organització i vocació de servei al client intern i extern.
  • Valoraran positivament si, a més, tens experiència en el sector de l’alimentació.

S’ofereix

  • Desenvolupament i projecció professional a una empresa trepidant, inconformista i en transformació constant, on podràs crear un espai de gestió i impuls dels teus col·laboradors i treballar amb autonomia responsable i orientat a resultats.
  • Contracte indefinit (6 mesos de prova).
  • Salari segons vàlua
  • Jornada completa dins l’horari comercial.
  • Ubicació: Amposta 

Inscripció a l’oferta aquí.

Redacció – T. R.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -