14.3 C
Amposta

«Amb una mica de mala llet i tendresa», Arturo Gaya homenatjarà Ovidi Montllor en una gira arreu dels Països Catalans

Acompanyat per Sergi Trenzano (guitarra) i Kike Pellicer (contrabaix), Gaya no només interpretarà les cançons de Montllor, sinó que també reivindicarà la seva manera única de comunicar

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

El músic tortosí Arturo Gaya estrena aquest diumenge el recital ‘De part dels bons’, una gira especial per retre homenatge a Ovidi Montllor en el 30è aniversari de la seva mort. L’Ovidi, nascut a Alcoi el 1942 i desaparegut el 10 de març de 1995, serà recordat enguany amb diversos actes arreu dels Països Catalans.

Els dos primers concerts de la gira estan carregats de simbolisme: el 9 de març al Casal Tortosí i el 15 de març a Canet de Mar. Tortosa era una ciutat habitual en les actuacions d’Ovidi Montllor, mentre que Canet de Mar va ser casa seva durant uns anys.

Acompanyat per Sergi Trenzano (guitarra) i Kike Pellicer (contrabaix), Gaya no només interpretarà les cançons de Montllor, sinó que també reivindicarà la seva manera única de comunicar: «Cantem a l’Ovidi tal com d’ell vam aprendre: amb humilitat, ironia i una petita mescla de mala llet i tendresa… aquests eren els seus poders», explica el cantautor tortosí.

A més dels concerts, es faran altres activitats en homenatge a l’Ovidi. Aquest dijous 6 de març, Arturo Gaya presentarà el discofòrum ‘Ovidi Montllor. Compromís, poesia i arrel’ al Casal Tortosí, un acte que als anys 70 no va ser autoritzat pel Govern Civil de Tarragona. A Canet, el 13 de març se celebrarà l’acte ‘L’Ovidi ferotge’, amb la participació de Núria Cadenes, autora d’una biografia del cantautor alcoià.

Després de Tortosa i Canet de Mar, la gira ‘De part dels bons’ passarà per diversos punts del territori, com les Borges Blanques (5 d’abril), Reus (25 de maig), Benifallet (4 de juliol) i Cambrils (16 de novembre), entre d’altres.

Cartell del recital ‘De part dels bons’, una gira per retre homenatge a Ovidi Montllor en el 30è aniversari de la seva mort. Arturo Gaya.

Redacció L.P.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -