14.3 C
Amposta

Alcanar elegirà el seu nou alcalde el pròxim dijous, 8 de gener

La mateixa sessió plenària de l'Ajuntament d'Alcanar també incorporarà a la nova regidora, Anna Chillida Fibla

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

El Ple extraordinari de l’Ajuntament d’Alcanar convocat aquest dijous, 8 de gener, elegirà el nou alcalde o alcaldessa del municipi.

L’alcaldessa d’Alcanar en funcions, Neus Sancho, ha convocat el Ple de l’Ajuntament en una sessió extraordinària a les 20:00 h que tractarà tres punts a l’ordre del dia. En primer lloc, la presa de possessió de la regidora Anna Chillida Fibla i, en segon lloc, l’elecció de l’alcalde/ssa i el jurament o promesa de possessió del nou representant municipal.

D’aquesta forma, el Ple de l’Ajuntament d’Alcanar incorporarà a la nova regidora i elegirà el nou alcalde o alcaldessa després que l’anterior posseïdor del càrrec, Joan Roigfes efectiva la seua renúncia al mateix i a la seua acta de regidor en la sessió plenària celebrada el passat 19 de desembre.

Redacció M.F

Enllaços relacionats:

El regidor Marc Chavalera rellevarà Joan Roig com a alcalde d’Alcanar

 

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -