A les 9:30 h s’ha declarat un incendi a la zona natural protegida de les Marjals de Soldevila, al costat del Polígon Industrial del Baix Ebre. El Foc està ara, a les 11 del matí, en fase de control i en un primer moment ha generat una espessa columna de fum i flamerades d’una alçada considerable. A les 11 h del matí, estan treballant 11 dotacions, entre elles 2 aèries i 4 de comandaments, ja que estaven en perill les empreses i indústries del voltant. De moment, no es coneix l’origen d’aquest incendi, i s’ha activat el Pla Especial d’Emergències per Incendis Forestals de Catalunya (INFOCAT) en fase d’alerta.
Al voltant de les 12 del migdia s’ha informat que l’incendi estava controlat i s’ha desactivat el confinament del Polígon industrial del Baix Ebre. L’Ajuntament ha informat que s’han cremat 4,5 hectàrees de bosc de ribera i matoll.
Damià Grau, alcalde de Campredó ha informat que des de l’Ajuntament i la Policia Local han demanat el confinament de la gent del poble de Campredó, i al polígon industrial Baix Ebre, ja que el vent està fent arribar el fum a les cases i aquest és molt fort.
Redacció