Torra demana al Govern que valori un confinament domiciliari: «És millor una aturada total que una lenta agonia»

L'expresident carrega contra Illa per estar "més pendent de la cursa electoral"

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

El president de la Generalitat inhabilitat, Quim Torra, ha demanat als governs i partits que analitzin un confinament domiciliari i la «restricció absoluta de mobilitat fora de serveis essencials». És a dir, una situació semblant a la de la primera onada. En un comunicat, Torra defensa que és molt millor una «aturada dràstica i total» que afecti tothom que no pas una «lenta agonia» que perjudica sempre els mateixos sectors. L’expresident ha carregat contra el ministre de Sanitat i candidat del PSC, Salvador Illa, per estar més pendent de la cursa electoral que no pas de prendre les decisions necessàries o permetre que el Govern les pugui prendre. «Ara no és moment de distreure’s amb curses i batalles electoralistes», ha conclòs.

Torra argumenta que «no hi ha interessos econòmics que valguin davant de la vida i la salut dels conciutadans». I afegeix que «qualsevol actitud i voluntat que no sigui ara la de protegir els ciutadans de la pandèmia és un error gravíssim».

Ara és hora, segons Torra, de prendre «mesures dràstiques i contundents sense més demora». I afegeix que per la seva experiència al capdavant de la gestió de la pandèmia fins que va ser inhabilitat, sap que cal avançar amb mesures «valentes i severes» per frenar una expansió del coronavirus com l’actual.

Unes mesures que han d’anar acompanyades d’ajudes als treballadors i a les empreses. «No hi ha temps per rumiar, per especular ni per cercar rèdits electorals mentre la covid-19 avança sense aturador i sega moltes vides cada dia. Protegim els ciutadans, protegim-nos. Quedem-nos a casa», ha conclòs.

Font: ACN

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -