- Advertisement -spot_img

TAG

usuari

«Ser ebrenc, voler viure a la teua terra i moure’t en transport públic és missió impossible»

Un usuari de l'R15 que circula entre Riba-roja d'Ebre i Barcelona ha patit un incident aquest dilluns al matí, exactament a l'estació de Flix....

Latest news

- Advertisement -spot_img