El Consell de Joves de Sant Jaume d’Enveja organitza aquest cap de setmana, 26 i 27 d’abril, una nova edició de la Fira d’Abril, que tindrà lloc al Casal Municipal i que oferirà activitats per a tots els públics.

Durant dos dies, el municipi es transformarà en un escenari festiu amb música en directe, tallers infantils, exhibicions de flamenc i sevillanes, mercat d’artesania i un espai gastronòmic amb propostes per a tots els gustos. La fira començarà oficialment dissabte a les 10.30 h, i a partir d’aquí s’aniran succeint activitats com el vermut electrònic amb Joan Ciardella, el monòleg de @Berti_iau o els concerts de Pau Vizcarro i La Banda del Panda. També s’emetrà en directe la final de la Copa del Rei, amb el clàssic entre el Barça i el Madrid.
Diumenge s’hi afegeixen propostes com els tallers per als més petits, una exhibició de sevillanes a càrrec de l’Associació Punt i a Part, un bingo musical dinamitzat pel mateix Consell de Joves, una actuació flamenca de l’Associació Jas Dansa i la cloenda de la fira amb una sessió de cinema a la fresca.
Des de l’organització animen a tothom a disfrutar d’esta proposta cultural oberta a tothom, que posa en valor el flamenc, la música, la gastronomia i les entitats locals.


Redacció L.P.