14.3 C
Amposta

Recta final per enviar les teues creacions als Jocs Florals del festival Un-i-vers

Les bases per participar-hi es poden consultar al web www.lajota.cat

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Aquest diumenge, 15 de juny, finalitza el termini per participar en els Jocs Florals del festival de poesia Un-i-vers, que tindrà lloc els dies 4 i 5 de juliol a Benifallet. El certamen poètic, recuperat enguany com a gran novetat del festival, distingirà les tres millors composicions i la millor adaptació musical d’un poema ja existent.

Els Jocs Florals protagonitzaran una de les nits de la programació amb un sopar literari, un recital i un cabaret poètic, que donaran veu als guanyadors i a altres artistes vinculats a la música i la paraula.

Les bases per participar-hi es poden consultar al web www.lajota.cat. El festival, que arriba a la seva tercera edició, reivindica la tradició literària ebrenca i enguany homenatjarà la figura d’Ovidi Montllor, coincidint amb els 30 anys de la seva mort.

A més, com ja és habitual, l’Associació Cultural Lo Carmull tornarà a omplir el poble amb el Mercat de Benifallet, una fira d’artesania amb més d’una quinzena de parades confirmades.

El festival Un-i-vers està organitzat pel Centre d’Interpretació de la Jota de les Terres de l’Ebre (CIJTE) i l’Ajuntament de Benifallet, amb direcció artística de La Simpàtica Produccions.

Redacció L.P.

Enllaços relacionats

El festival Un-i-vers recupera els Jocs Florals i dona veu a la poesia ebrenca

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -