Quim Torra ha visitat la zona afectada i s’ha reunit a Vinebre per fer «una diagnosí» acurada per poder decidir quines actuacions són les més convnients així com, agilitzar els ajuts. El dissabte vinent es reuniran a Flix els ajuntaments dels vuit pobles afectats pel foc, la Generalitat i el govern espanyol, entre altres administracions, per concretar «el pla de xoc» que necessita la Ribera d’Ebre, el Segrià i les Garrigues per refer-se dels danys i les despeses que ha generat l’incendi. Quim Torra ha apuntat que d’aquesta manera sabran «si cal aplicar microcirurgia o fer un tractament més genèric per a tot el territori».
Redacció J.V


