- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
Durant el mes de novembre s’han organitzat diferents activitats per promoure la reflexió i la lluita contra la violència de gènere. La regidora de Polítiques Socials i Igualtat i Sanitat la importància de l’educadió per radicar aquest tipus de violència, per això, segons Oona Tomàs «les activitats van adreçades a la infància i adolescència».
Redacció I.R.
- Anunci -


