14.3 C
Amposta

L’Institut Montsià reivindica la igualtat en la formació tecnològica amb el VI Girl’s Day

Sota el lema “Pots ser el que vulguis ser”, l’esdeveniment vol mostrar que les capacitats no depenen del gènere i incentivar les noies a considerar professions tradicionalment masculinitzades

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

L’Institut Montsià organitza el pròxim 7 de març la sisena edició del Girl’s Day, una jornada destinada a fomentar l’interès de les alumnes de 6è de primària pels estudis tecnològics i a trencar els estereotips de gènere en el món laboral.

Durant la jornada, l’alumnat de diferents escoles del territori visitarà les instal·lacions del centre i participarà en activitats pràctiques guiades pel professorat i estudiants dels cicles tecnològics. Sota el lema “Pots ser el que vulguis ser”, l’esdeveniment vol mostrar que les capacitats no depenen del gènere i incentivar les noies a considerar professions tradicionalment masculinitzades.

Les activitats es realitzaran en els tallers de diverses famílies professionals, com ara Instal·lació i Manteniment, Electricitat i Electrònica, Transport i Manteniment de Vehicles, Informàtica i Comunicacions, Imatge i So i Indústries Alimentàries.

Cartell de la VI Girl’s Day de l’Institut Montsià.

Redacció L.P.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -