14.3 C
Amposta

L’Ampolla estrena un nou punt d’atenció de BASE-Gestió d’Ingressos als baixos de l’Ajuntament

L’oficina obrirà cada dimecres de 09.00 h a 14.00 h per atendre presencialment la ciutadania i facilitar la gestió dels tributs locals

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

La Diputació de Tarragona ha inaugurat aquest dimecres, 7 de maig, el nou Punt d’atenció de BASE-Gestió d’Ingressos de l’Ampolla, situat als baixos de l’Ajuntament, en l’espai que antigament ocupava Correus.

L’oficina, d’uns 40 metres quadrats i amb accés pel carrer Ventura Gassol, estarà oberta cada dimecres de 09.00 h a 14.00 h. Té com a objectiu facilitar la realització de tràmits relacionats amb la gestió d’ingressos públics, tant per als veïns i veïnes de l’Ampolla com per a persones d’altres municipis pròxims. El telèfon d’atenció és el 977 48 78 03.

L’obertura s’ha fet efectiva després que l’Ajuntament de l’Ampolla hagi delegat a BASE —l’organisme autònom de la Diputació de Tarragona— la gestió dels ingressos municipals, una tasca que fins ara realitzava l’ens local. Durant l’acte d’inauguració hi han assistit el diputat i president del Consell Rector de BASE, Òscar Sánchez; la diputada Mercè Pedret; l’alcalde de l’Ampolla, Francesc Arasa, i el cap de l’organisme, Manel Jardí.

«Donarem un servei específic i personalitzat, en base als criteris de qualitat i proximitat que regeixen BASE», ha destacat Òscar Sánchez. Per la seva banda, l’alcalde Francesc Arasa ha afirmat que «els serveis de recaptació municipals han fet una bona feina, però ha arribat el moment de delegar-la a un organisme que presta un servei excel·lent i extraordinari».

Aquest nou punt s’emmarca dins la voluntat de millorar l’atenció presencial al territori, sense oblidar que BASE també ofereix serveis digitals a través del seu portal web www.base.cat, on es poden consultar dies i horaris d’obertura.

BASE-Gestió d’Ingressos dona servei a totes les comarques del Camp de Tarragona, Terres de l’Ebre i Baix Penedès, amb 29 oficines fixes i 10 punts d’atenció com el de l’Ampolla. És un organisme autofinançat que opera amb criteris d’eficiència, innovació tecnològica i eficàcia per oferir un servei públic de qualitat i en constant millora.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -