14.3 C
Amposta

L’alcalde de Deltebre presenta un cartipàs “en xarxa”

El més vist

La Regió Sanitària Terres de l’Ebre podria encapçalar el desconfinament a Catalunya

El ministeri de Sanitat nega que hagi acceptat la petició de la consellera de Salut, Alba Vergés, perquè Catalunya utilitzi les regions sanitàries i...

La recollida de cirera comença a la Ribera d’Ebre amb millors previsions que l’any passat

La recollida de la cirera, que obre la campanya de la fruita dolça a la Ribera d'Ebre, ha començat amb retard per les pluges...

La Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre és la menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya

Les Terres de l'Ebre són la regió menys afectada pel coronavirus de tot Catalunya. La baixa densitat de població ha beneficiat el territori ebrenc...

L’ICS Terres de l’Ebre crea una Unitat domiciliària per recollir mostres per a PCR

La Gerència Territorial de l’ICS a les Terres de l’Ebre, arran de la COVID-19, ha constituït la Unitat de Recollida de Mostres, integrada per...
- Advertisement -
- Advertisement -

L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha presentat la reestructuració del cartipàs municipal el primer dia laboral després d’haver renovat l’alcaldia el passat dissabte. Soler ho ha fet així per tal “de començar a treballar el més aviat possible per posar en funcionament l’estructura interna de l’Ajuntament de Deltebre i seguir transformant el municipi”.

Soler ha presentat un cartipàs distribuït en quatre grans àrees d’acció i amb el qual se segueix apostant pel treball en xarxa entre els diferents regidors i regidores per fomentar “la coordinació i la cohesió entre els membres del govern municipal i generar sinergies positives”. Tot i això, abans, l’alcalde ha volgut agrair la confiança de la ciutadania i ha remarcat que “encarem aquest repte amb la màxima il·lusió possible i assumint la responsabilitat de governar l’Ajuntament de Deltebre atenent a les expectatives i l’exigència que els veïns i veïnes dipositades”.

Les noves àrees del cartipàs simplifiquen la seva denominació respecte a la darrera legislatura i incorporen un hashtag per a la seva descripció: #DeltebreEficient, #DeltebreProjecció, #DeltebreTerritori i #DeltebreActiu.

#DeltebreEficient

Aquesta àrea engloba totes aquelles regidores que esdevenen l’engranatge de l’Ajuntament de Deltebre. La tinenta d’alcalde i coordinadora de l’àrea serà Elisabeth Tomàs, la qual a banda també assumirà les regidories d’Hisenda, Gestió Interna i Relacions Institucionals. Ingrid Santiago s’ocuparà de la regidora de Personal i Andreu Curto serà el responsable d’Atenció a la Ciutadania, Transparència i Participació Ciutadana. Carlos Serra, igual que en el mandat anterior, seguirà sent el regidor de Comunicacions.

#DeltebreProjecció

Aquesta àrea incorpora totes aquelles regidories enfocades en l’àmbit social i econòmic que faciliten la projecció de Deltebre. El tinent d’alcalde i coordinador de l’àrea serà Carlos Serra, el qual també s’encarregarà de la regidoria d’Enfocament Turístic, Fires i Ensenyament. Elisabeth Tomàs també tindrà responsabilitats en aquesta àrea amb la regidoria de Revalorització Econòmica. Ingrid Santiago serà la regidora d’Acció Comercial, Robert Bertomeu de Sector Primari i Lluïsa Ventura seguiria duent a terme la gestió de les regidories més socials com són el cas de Servei a les Persones i Inserció Laboral.

#DeltebreTerritori

Aquesta àrea aglutina les diferents regidories que fomenten la planificació territorial, la imatge de poble i la defensa del territori. El tinent d’alcalde i coordinador de l’àrea serà Francisco Castro, el qual gestionarà les regidories de Gestió Territorial i Ciutadania i Seguretat. L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, assumiria la cartera de Planificació Territorial amb els projectes del POUM i el Port de Deltebre, entre d’altres. A banda, Joan Lucas serà el regidor d’Imatge de Poble i Polítiques Ambientals i Platges, i Carme Franch la regidora d’Equipaments i Actes.

#DeltebreActiu

I, finalment, aquesta àrea suma totes aquelles regidories que tenen l’objectiu de dinamitzar socialment el municipi i fomentar la cohesió social entre els veïns i veïnes. El tinent d’alcalde i coordinador de l’àrea serà Robert Bertomeu, el qual també s’encarregarà d’Esport i Benestar i Teixit Associatiu. Anna Giménez gestionarà les regidories de Foment Cultural i Igualtat i Gènere. Finalment, la regidoria de Joventut aniria a càrrec d’Andreu Curto, la de Gent Gran de Lluïsa Ventura i la de Festes a càrrec de Carme Franch.

El portaveu del govern municipal serà el regidor electe més jove de tota la corporació, Andreu Curto, i el portaveu adjunt serà Francisco Castro.

Redacció – D. T.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- Anunci -

Actualitat

Més de 200 infants en situació de vulnerabilitat de Tortosa participen en activitats socioeducatives durant l’estiu

L'alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, acompanyada de les regidores d'Acció Social, Mònica Ripoll, i Ensenyament, Cinta Espuny, han visitat aquest matí el campus d'agost...

Agricultura destina 1,5 MEUR per ajudar a la liquiditat de les explotacions agràries afectades per la Covid-19

El Departament d'Agricultura ha convocat els ajuts destinats a cobrir les necessitats de liquiditat de les explotacions agràries del sector de la flor i...

Més de 60 persones reben ajuda del Punt de Voluntariat d’Amposta des del mes de març

La declaració de l’Estat d’Alarma i el confinament el mes de març va posar damunt de la taula la necessitat d’articular una xarxa activa...

Les eleccions agràries del 2021 seran les primeres amb vot electrònic

El Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació i les organitzacions agràries amb representativitat, Unió de Pagesos i JARC, han acordat que les pròximes eleccions...

Les conductes incíviques fan augmentar les deixalles al Delta de l’Ebre aquest estiu

El Parc Natural del Delta de l’Ebre, els ajuntaments del seu àmbit, l’Estació Nàutica de la Ràpita, diverses federacions de comerços, associacions d’empresaris, consells...
- Anunci -
- Anunci -