14.3 C
Amposta

L’Ajuntament d’Amposta estrena el sistema de gestió SIGMA amb tramitació digital d’expedients

SIGMA posarà en marxa la tramitació digital d’expedients el proper 22 d’octubre

El més vist

spot_img
- Advertisement -
- Advertisement -

El proper 22 d’octubre, l’Ajuntament d’Amposta donarà un nou pas cap a la modernització amb la posada en marxa de la tramitació digital d’expedients gràcies al sistema de gestió SIGMA. Aquest avanç es va presentar el dilluns 16 de setembre al Casal Cívic de Gent Gran, on un centenar de treballadors i treballadores de l’Ajuntament van assistir per conèixer els detalls d’aquesta transformació.

El projecte SIGMA, que compta amb una inversió de més de dos milions d’euros per als propers 15 anys, suposarà un canvi significatiu en la manera com l’administració i la ciutadania es relacionen a l’hora de gestionar tràmits i serveis públics. Des de l’alcaldia, Adam Tomàs va destacar la importància d’aquest projecte, descrivint-lo com una “transformació sense precedents” per a l’administració local, que permetrà una gestió més eficient i l’automatització de processos interns.

Aquesta tramitació digital és una nova fita dins del desplegament del sistema, que ja ha implementat mòduls com la gestió econòmica i del padró al llarg de l’últim any. Els equips tècnics de l’Ajuntament estan rebent la formació necessària per adaptar-se als canvis abans de la data d’entrada en funcionament.

El projecte compta amb el suport del Ministeri de Política Territorial, que ha atorgat una subvenció de 179.000 euros a través dels fons europeus Next Generation per fomentar la modernització i digitalització de l’administració pública local. Aquesta aportació permetrà a l’Ajuntament avançar cap a una gestió integral orientada a la dada única i basada al núvol, oferint més transparència i agilitat als processos administratius.

Redacció M.F

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -