La JCI Terres de l’Ebre organitza, del 25 al 27 d’abril, la JCI Mediterranean Leadership Academy, un esdeveniment de formació, lideratge i networking que reunirà joves de nacionalitats diferents. És la primera vegada en molts anys que Catalunya acull una trobada internacional, i aquesta acadèmia és el primer any, de la seva història, que l’organitza. De moment hi ha 8 nacionalitats diferents confirmades.
L’esdeveniment s’inaugurarà divendres amb un còctel de benvinguda a l’Església Nova de la Ràpita, on assistiran autoritats i patrocinadors. Dissabte, l’activitat es traslladarà a l’Hotel Carlos III, on els participants treballaran en projectes per afrontar els reptes del Mediterrani, com les crisis migratòries, el canvi climàtic, ja que els països mediterranis sofriran un escalfament un 20% superior a la mitja mundial, l’accés a l’habitatge digne per part del jovent i el turisme massificat i com impacta al dia a dia. Els participants seran guiats per formadors internacionals i ponents destacats, entre ells el president actual de la JCI, Keisuke Shimoyamada, el president del 2002, Salvi Batlle, que a més és de Reus, i Neema Balolebwami, una ponent internacional que lidera una empresa d’intel·ligència artificial i abordarà els temes relacionats amb aquesta.
L’experiència combinarà sessions d’alt impacte amb espais per conéixer la gastronomia i la cultura del territori. L’objectiu és donar eines als joves per desenvolupar habilitats concretes, l’aplicació d’estratègies per a projectes empresarials o personals i crear vincles entre joves de diferents països per potenciar el seu lideratge en un entorn col·laboratiu.
Les inscripcions ja estan obertes i les places són limitades. Els interessats poden apuntar-se a través d’aquest formulari.



Redacció L.P.