La millor manera d’acabar el divendres és endinsant-nos en «El Món de Jordi»

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Acabem setmana i tanquem l’etapa de Laura Porta amb nosaltres. Així que aprofitem «El Món de Jordi» per acomiadar a la nostra companya d’informatius. A més, Jordi Labernia ens parla de les últimes notícies sobre diferents salseos d’aquells que ens provoquen unes risses.

Per acabar, escoltem Aitana amb la cançó «Conexión Psíquica».

Redacció I. R.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -