14.3 C
Amposta

La llei ELA i la coberta solar al CAT, a la portada del Setmanari l’Ebre

El titular principal de la portada de l’edició en paper número 1149 del Setmanari l’Ebre tracta l’aprovació definitiva de la Llei per a millorar la qualitat de vida de les persones amb esclerosi lateral amiotròfica

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

El titular principal de la portada de l’edició en paper número 1149 del Setmanari l’Ebre tracta l’aprovació definitiva de la Llei per a millorar la qualitat de vida de les persones amb esclerosi lateral amiotròfica, la temuda ELA, que afecta actualment a vuit malalts a les Terres de l’Ebre. El tema principal de la portada també remet a una entrevista amb un dels malalts d’ELA que hi ha al territori, el santjaumenc Ildefons Oliveras.

La imatge és per a l’espectacular visió aèria de la nova planta solar que cobrix la potabilitzadora del Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT), a l’Ampolla, amb més de 6.600 panells fotovoltaics, un parc equivalent a tres camps i mig de futbol.

Portada de l’edició en paper número 1149 del Setmanari l’Ebre.

Font: Setmanari l’Ebre.

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -