14.3 C
Amposta

Junts aconsegueix que el Parlament demani més efectius i millor equipament per als Mossos a les Terres de l’Ebre

La diputada ebrenca, Irene Negre assegurava que «Hi ha una manca de comandaments intermedis a tota la Regió, en especial, a la Terra Alta i a la Ribera d’Ebre. Cal donar-hi una resposta com més aviat millor»

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

El Parlament de Catalunya ha aprovat una proposta de resolució impulsada per Junts on reclama al Govern que s’incrementin els efectius i millores pel cos de Mossos d’Esquadra a tota la Regió policial de les Terres de l’Ebre, en especial a les comissaries de la Terra Alta i la Ribera d’Ebre.

Actualment, la Regió Policial Les Terres de l’Ebre comprèn 3 àrees bàsiques policials: Àrea Bàsica Policial Baix Ebre, Àrea Bàsica Policial Montsià i Àrea Bàsica Policial Terra Alta-Ribera d’Ebre. També disposa d’una comissaria de districte a l’Ametlla de Mar i una altra a Móra d’Ebre. Davant l’increment important d’efectius en aquestes dues comissaries, la proposta de resolució aprovada demana que es doti de més comandaments de l’escala intermèdia (sergents i sotsinspectors) a tota la regió de les Terres de l’Ebre.

«Hi ha una manca de comandaments intermedis a tota la Regió, en especial, a la Terra Alta i a la Ribera d’Ebre. Cal donar-hi una resposta com més aviat millor», ha assegurat la diputada aldeana, Irene Negre.

Entre les diferents demandes també en destaca la petició de facilitar la promoció interna de la Unitat de Trànsit per aplicar els efectius a la Regió Policial de Terres de l’Ebre. Segons la diputada ebrenca, «la plantilla de trànsit és una de les més afectades per la manca de recursos. Cal renovar la plantilla urgentment i dotar-los de vehicles que els permeti dur a terme el servei amb condicions».

Finalment, el Govern haurà de renovar i ampliar el parc mòbil de l’Àrea Regional de Trànsit de les Terres de l’Ebre i posar a disposició del cos d’ARRO de les Terres de l’Ebre tot l’equipament necessari per a desenvolupar la seva tasca correctament. «Actualment, disposen d’un parc mòbil que ha quedat molt deteriorat. De les sis furgonetes, només dues funcionen correctament» ha dit la diputada.

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -