14.3 C
Amposta

Inspecció de Treball confirma la sanció a l’Ajuntament de Tortosa per la contractació irregular del cap de premsa

El regidor de Junts per Tortosa, Òscar Ologaray, ha exigit responsabilitats polítiques i ha criticat que «els tortosins i tortosines no han de pagar amb els seus impostos les irregularitats del senyor Jordan»

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Junts per Tortosa ha tornat a reclamar explicacions al govern municipal després que Inspecció de Treball hagi confirmat definitivament la sanció de 4.647,09 euros a l’Ajuntament de Tortosa per tenir el cap de premsa treballant sense estar donat d’alta a la Seguretat Social. La infracció, qualificada com a greu, ja havia estat reconeguda per l’alcalde en un ple municipal, quan es va fer públic que el cap de premsa havia presentat una factura de 2.386,73 euros per dotze dies de feina sense cap contracte formal.

El regidor de Junts per Tortosa, Òscar Ologaray, ha exigit responsabilitats polítiques i ha criticat que «els tortosins i tortosines no han de pagar amb els seus impostos les irregularitats del senyor Jordan».

A més, Junts per Tortosa ha recordat que ja va demanar fa mesos que l’Ajuntament reclamés la devolució de l’IVA d’aquesta factura, ja que es va pagar indegudament. Segons Ologaray, el govern municipal ha acabat fent el que el seu grup havia reclamat, i el consistori ha recuperat 414,23 euros que no s’haurien d’haver abonat.

Redacció L.P.

Enllaços relacionats

Sancionen l’Ajuntament de Tortosa amb 4.647,09 euros per la contractació irregular del cap de premsa

 

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -