14.3 C
Amposta

Freshly Cosmetics tanca els seus quarts ‘Freshly Days’ amb rècord de facturació i comandes 

La companyia ha aconseguit augmentar la seva facturació un 2,36% respecte a la campanya de l'any anterior, arribant a un total de 6 M€ facturats en només 10 dies

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

La segona campanya de vendes més important de l’any per a Freshly Cosmetics ja és un indispensable al calendari dels Freshly Fans. Durant més d’una setmana del mes de juliol, els clients de la marca han pogut disfrutar de descomptes de fins al 40% en els seus productes preferits, comprant a través de la pàgina web, botigues físiques i diferents minoristes on la marca està present.

Aquest any, s’ha celebrat el quart any consecutiu dels ‘Freshly Days aconseguint un nou rècord de facturació. En només 10 dies la companyia ha facturat més de 6M€ en vendes, el que es tradueix en 154.635 comandes expedides i un total de 43.813 nous clients.

A nivell de mercats, Espanya ha seguit ocupant el primer lloc en vendes, seguida d’Itàlia i Portugal, ambdós mercats amb un creixement espectacular respecte a l’any anterior. Itàlia ha augmentat més del 50% les seves vendes i Portugal un 28%, deixant en evidència la creixent demanda d’aquests mercats pels productes de la marca.

Estem molt contents i satisfets amb els resultats. Com cada any s’ha treballat molt dur en totes les àrees de la companyia per fer que aquests Freshly Days fossin tot un èxit i una vegada més ho hem aconseguit. Hem crescut en tots els nostres principals mercats i hem fet que Freshly arribi a més clients que mai” declara Mireia Trepat, cofundadora i COO de la companyia.

Freshly Days també en botigues físiques

Els Freshly Days també s’han viscut amb especial intensitat a les 18 Freshly Stores que la marca té repartides per tota Espanya. A les botigues físiques, la campanya ha tingut una durada major i s’han rebut prop de 50.000 visites, augmentant la facturació a les botigues un 41% respecte a l’any anterior.

Aquest any, a més, la campanya també s’ha activat als minoristes on la marca té presència, com El Corte Inglés a Espanya o Pinalli a Itàlia.

Noves contractacions

Durant els Freshly Days, l’empresa ha contractat personal extra per poder fer front en dues de les seves àrees més implicades: el centre logístic i la seva àrea de Customer Love (atenció al client).

Un total de 59 nous empleats han completat durant gairebé dues setmanes la plantilla del centre logístic ubicat a Gandesa, duent a terme tasques d’etiquetatge, magatzem, picking i enviament. El rendiment de tot l’equip ha donat com a resultat unes xifres espectaculars arribant a una mitjana de 27 comandes per persona i hora i expedit un total de 154.635 comandes nacionals i internacionals, el que es tradueix en 13 tràilers complets de productes. “Com a curiositat, la comanda més gran que es va preparar va ser de 27 productes, amb un valor superior als 550€” ens comenta el seu Head of Operations, Guillem Pié.

Pel que fa a l’àrea de Customer Love, es van contractar 5 persones més amb la finalitat de fer front a totes les consultes generades a través dels diferents canals d’atenció al client. Durant tota la campanya, l’equip va atendre un total de 26.372 consultes relacionades amb diferents temàtiques (informació sobre producte, informació sobre enviaments, assessorament de rutines, solució d’incidències…). També cal destacar aquest any la incorporació a l’àrea del nou chatbot d’intel·ligència artificial, una nova eina que ha permès augmentar el nombre de consultes i disminuir el temps d’espera dels clients. Natura, que així es diu l’assistent virtual, ha donat resposta a més de 18.785 consultes al llarg de tota la campanya.

Marta Guillén, Customer Love Content Specialist declara: “Des de l’àrea de Customer Love s’ha fet una gran feina tots aquests dies atenent peticions des de les 7.30h fins a les 21.30h de manera ininterrompuda. Cada agent ha gestionat una mitjana de 130 consultes diàries a través dels diferents canals: trucades, email, whatsapp… I hem atès un total de 2.000 trucades, el que es tradueix en més de 127 hores de conversa”.

Productes més venuts

Pel que fa als productes més venuts, la majoria de clients han aprofitat aquests Freshly Days per adquirir alguns dels seus productes preferits. Al top 5 de vendes trobem: el Golden Radiance Body Oil, el Bronzing Radiance Self-Tanning Cream, el Hair Radiance Keratin Spray, el Hyaluronic Energy Body Serum i el Vitamin C Concentrate Serum. Productes corporals i capil·lars molt enfocats a la cura de la pell i el cabell durant aquests mesos d’estiu.

Producte Vitamin C Concentrate Serum de Freshly Cosmetics.

Redacció

Enllaços relacionats

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -