Miquel Segarra Band, grup ebrenc sorgit a Tortosa el 2021, presenta el seu primer disc anomenat «Aquí s’ha vingut a patir». Aquest és un treball conceptual que té la voluntat d’aprofundir en el patiment de l’ésser humà. Defuig les històries boniques, s’aparta dels finals feliços i s’erigeix en un retrat cru de la societat actual. Aquesta amalgama de pensaments negatius és barreja de forma indefectible amb una música lluminosa, enèrgica i vibrant. D’aquest magma en surt l’essència del disc i la filosofia de la banda.
«Aquí s’ha vingut a patir» ja està disponible a les plataformes digitals
Amb el llançament del primer treball, també ha vist la llum a YouTube el quart videoclip de la banda i que porta el mateix nom del disc: «Aquí s’ha vingut a patir». Anteriorment, ja havíem pogut veure i escoltar tres de les cançons icona com «Tinder», «El vol del nas» o el que va ser el primer avançament, «Avui fa un bon dia». Els onze temes es poden trobar a les plataformes digitals d’Apple Music, Spotify, Amazon Music i YouTube Music de forma gratuïta.
Miquel Segarra Band és un grup de power pop-rock que aposta per contrastar lletres decadents, miserables i plenes d’humor negre amb una música enèrgica, vitalista i festiva. El grup està format per Miquel Segarra (cantant i lletrista), Ferran Jovaní (guitarrista i compositor), Josep Escurriola (baixista) i Xavier Franch ‘Xiri’ (bateria).

Redacció – I. R.



