14.3 C
Amposta

El COPATE organitza el primer fòrum d’innovació de la marca Terres de l’Ebre Reserva de la Biosfera

Aquest primer fòrum s’ha dedicat a la cultura cooperativa, les solucions tecnològiques i la  diversificació productiva

El més vist

- Advertisement -
- Advertisement -

Una quinzena d’empreses acreditades amb la marca Terres de l’Ebre Reserva de la Biosfera  han participat en el primer fòrum de foment de la innovació que ha tingut lloc al Consell  Comarcal del Baix Ebre. Una jornada dedicada a la cultura cooperativa que s’emmarca en el  projecte d’especialització i competitivitat (PECT) Ebre Bioterritori, finançat al 50% amb fons  FEDER de la Unió Europea. El president del Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres  de l’Ebre (COPATE), Xavier Faura, ha explicat als participants que es reformularà el reglament  de la marca per adaptar-lo a la situació actual, amb l’objectiu d’aconseguir que més  empreses confien en aquest segell.  

“La marca és especialment útil per aportar valor afegit als sectors agroalimentari i turístic,  sectors en què la qualitat i la singularitat són factors de competitivitat de primer ordre en  mercats cada vegada més globals”, ha dit Faura. El president del COPATE també ha destacat  en l’obertura del fòrum la necessitat d’impulsar la marca, de donar més visibilitat als seus  productes i serveis i alinear-los completament amb els objectius de la Reserva de la Biosfera. 

Aquest primer fòrum s’ha dedicat a la cultura cooperativa, les solucions tecnològiques i la  diversificació productiva i ha comptat amb la intervenció del tècnic de l’Ateneu Cooperatiu  de les Terres de l’Ebre, Marc Poy; l’especialista en emprenedoria col·lectiva i dinamitzador local a Tres Cadires SCCL, Quim Pérez i la directora de producte i agroturisme de la  Cooperativa de Viver (Castelló), Cati Corell.  

Finalment, el fòrum s’ha tancat amb la intervenció del vicepresident del COPATE i  responsable de l’àrea de la Reserva de la Biosfera, Ferran Rosich, que ha apuntat la  importància d’establir un espai de transferència de coneixement i, a la vegada, de  col·laboració entre les empreses acreditades amb la marca. 

Redacció

- Anunci -
- Anunci -

Més articles

- Anunci -

Actualitat

- Anunci -
- Anunci -